مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 00:102023-07-28فرهنگي

فارس من| علت مجوز دهی به فیلم چپ راست چیست؟


کمدی سیاسی «چپ، راست» ساخته حامد محمدی است، فیلمی که بعد از 3 سال از زمان ساخت به اکران رسید و بعد از اکران هم نتوانست رضایت مخاطب را جلب کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سینمایی چپ، راست ساخته حامد محمدی و به تهیه کنندگی منوچهر محمدی در ژانر کمدی سیاسی است، فیلمی که سال 1398 تولید و در سال 1401 اکران شد تا پروسه ای 3 ساله را برای رسیدن به پرده نقره ای طی کند.

این فیلم داستانی طنز را از تضاد سیاسی دو خانواده روایت می کند تا اختلافات آنها را دستمایه کمدی خود قرار دهد، کمدی که البته به نظر برای مخاطب ایرانی قدیمی شده و حتی با دیالوگ ها و شعارهای رنگ و رو رفته روایت می شود.

صحنه ابتدایی فیلم که با مناظره سیاسی بشیر کشاورز (رامبد جوان) و اصلان دهقان (پیمان قاسم خانی) آغاز می شود؛ شروعی مناسب و گیرا برای یک کمدی سیاسی است، البته ریتم کوبنده این میزگرد در همه اثر به یکسان وجود ندارد اما حتی این بخش از فیلم هم که شاید از کیفیت بهتری نسبت به باقی سکانس ها برخوردار باشد دچار کلیشه های قدیمی سیاست است.

در پی چالش های سال های گذشته بین دو جناح چپ و راست، فیلم سه سال پیش به اتمام رسید ولی در حال و هوای امروز که این تضادها به کمترین میزان خود در عرصه سیاست رسیده است، روی پرده رفت تا نتواند تأثیری را که در جستجوی آن بود، کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| علت مجوز دهی به فیلم چپ راست چیست؟

فارس من| علت مجوز دهی به فیلم چپ راست چیست؟